Рада недержавного пенсійного фонду «Ніка» ухвалила рішення замінити адміністратора фонду та уклала договір на адміністрування з Всеукраїнським адміністратором пенсійних фондів. Передача адміністрування триватиме два місяці. НПФ «Ніка» стане восьмим фондом в поточному адмініструванні у ВСЕАПФ та тринадцятим за всю історію діяльності.
Коментує Тетяна Сальнікова, директорка ВСЕАПФ: «Це вже другий пенсійний фонд за час воєнного стану, який вирішив обрати нас для адміністрування. На заміну адміністратора складно наважитись і у мирний час, а під час широкомасштабних воєнних дій – і поготів. Для цього потрібна величезна довіра, впевненість у надійності та професійності адміністратора. Те, що фонд «Ніка» без відмовок «а давайте вже після Перемоги» прагне дати своїм учасникам надійний захист пенсійних накопичень, зручний сервіс та консультаційну підтримку, доступ до контролю своїх накопичень, прикладає додаткових зусиль, яких міг би уникнути, готовий змінюватись, робити свою діяльність максимально прозорою – це про відповідальність і про побудову майбутнього просто зараз.
Думаю, рада НПФ «Ніка» обрала саме Всеукраїнського адміністратора пенсійних фондів, завдяки нашій послідовній та безкомпромісній позиції щодо захисту інтересів учасників пенсійних фондів, 20-річній щоденній роботі для цього, а також стійкості під час широкомасштабної війни. Ми високо цінуємо таку довіру.
Від самого початку воєнного стану команда Всеукраїнського адміністратора пенсійних фонді на жодну хвилину не припиняла виплачувати пенсії, приймати внески, консультувати учасників всіх фондів, які адмініструє, щоденно оприлюднювати показники діяльності фондів, допомагати Радам та засновникам фондів впроваджувати рішення, які роблять пенсійні фонди стійкішими.
Ми розуміли розгубленість людей – тому були на зв’язку цілодобово, щоб кожен міг упевнитись, що з його пенсійними накопиченнями все гаразд. Ми дбали про безпеку людей – тому забезпечили повністю дистанційне обслуговування, в тому числі, можливість продовжити накопичувати або отримувати пенсію з пенсійного фонду при виїзді за кордон. Ми дбали про збереження інформації про пенсійні накопичення від хакерських атак, відключень світла та ворожих ракет - тому забезпечили безпрецедентний додатковий захист для цієї інформації і, як виявилось, не дарма.
Ми кожної хвилини були в першу чергу людьми – тому слухали, радили, допомагали з сотнями питань, які не мають жодного відношення до пенсійного накопичення. Нам довірили тисячі особистих історій та переживань, ми всі стали трошки психологами.
Така довіра людей – найбільша нагорода для нас, яку ми жодного разу не зрадили і не зрадимо в подальшому».